Friday, December 18, 2009

Now …

I ‘m in a complicated situation..

Why? Why? Why?

Why u do me like that??

Semua lelaki sama..

Rite ?... huhhhh..

I du noe…

aAhhhhh….

Kenapa kau sama seperti si dia

Sejarah yang lalu telah b’ulang kembali

Kisah yang aku lalui dahulu

Sama seperti yang ku rasakan sekarang

Oh !! Tidak!!

Mr. X…

Where are u??

I’m so lonely without u..

My life 0% without u..

Jadikanlah aku seorang yang periang seperti dahulu..

Jadikanlah hidup ku indah seperti dahulu..

Aku inginkan seperti dahulu..

Ketawa..

Bergurau senda..

Senyum..

Gila2 bersama..

Rindu akan semuanya…

Mr.x,

Aku x kisah dgn kehidupanMu..

Kalau kau bahagia,

Aku turut merasainya..

Tapi,

Kenapa kau sembunyikan dariku..

Ku tahu apa yg kau sembunyikan,,

Aku bukan manusia bodoh..

Mulai hari ini..

Goodbye … Mr.X..

Thanx 4 everything..

I hope u r hepy rite now n 4ever..

- THE END -

No comments: