Tuesday, January 11, 2011

::: I hAte ThE wAy y0u LiE:::


(31 dec 2010-mlm new year)

Kenapa aku tidak pernah merasakan kegembiraan

Ya Allah..terlalu banyak dugaan yang kau bagi kepada ku

Akan tetapi, aku harus tabah mengharunginya

Tahun baru sepatutnya mempunyai kekuatan yang baru

Tetapi, kekuatan aku sudah musnah di tahun baru

Bagaimana harus ku jalani hidup ini

Kenapa terlalu banyak orang yang kejam di dunia ini

Ya Allah...Lindungilah aku daripada mereka

Aku tidak sanggup mengharunginya

Hatiku ini sudah terlalu hancur

Tidak mungkin akan pulih semula

Ketika ini, aku ingin mencari ketenangan

Aku ingin lari dari segalanya

Aku ingin sendirian

Sekiranya jangka hayat ku terhenti

Aku ingin memohon maaf kepada semua orang mengenaliku

Tiada manusia di dunia ini yang sempurna

Manusia juga lah yang berjaya membuat diri menjadi sempurna

Amin ya rabbalalamin....

No comments: