Thursday, December 27, 2012

Cot..cet..cot..cet... II

Sanggup ka aku hadapi semua ? 
Ya Allah, kuatkan lah hati hambamu ini. Hati ku terlalu sakit... 
But, y? Sanggup ka aku? Seriously, aq TAK SANGGUP!!!!  
Tapi. aku perlu hadapinya jua...
Apa akan terjadi pada ku after diz? Huhhhh!!!!!


"Cinta lelaki tak membuat saya rasa tenang"


Today, 25 December 2012....& 5 days more left..
huhuhuhu! Sabar2....  Setiap kali aq tahu perkembangan nya, hati aku tak tenang...
Arrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! TENSION!!!!!!!!

SEMOGA di tahun 2013, tahun baru ini akan membawa perubahan baru kpd ku...
Harap aq kuat untuk hadapi nya...huhuhu....
To my frenz, Bonda Nia now... i realize how do u feel bila kita kehilangan something....  :(
Dun wory about me, saya akan tunaikan janji even payah...nk buat.
Doa kan lah untuk kawan mu ini...

2 comments:

Nia Fiqa said...

:) tak semua kita dapat gapai and tak semua dapat kita lupakan macam tu je kan.. aku sentiasa support ko dari belakang.. well.. nak lupakan sesuatu yang kita dah hilang memang payah.. hanya yang mengalami tahu macam mana perasaan tu.. tak tergambar dengan kata2 rasa tu.. hehe yang penting diri sendiri kene kuat.. kalau tak memang ada yang terjun tingkap pulak kan.. hehe

Love!sCh!ntA said...

huhuhu.. yelah o0.. errmm, moga tahun baru tok adalah lebaran baru untuk kita semua especially mek nk..heheh... hope kuat hadapinya.. Huhuh.. :'(