Friday, December 28, 2012

Rindu dengan Novel




Haa.....ni lah koleksi novel yg aq pinjam dari cik Nia Chantek kite...hehehe..  Thx a lot yeaa....  saya nak khatamkan semuanya sepanjang cuti nie..hehehe..
Rindu giler nk baca novel.. lama dh tak sentuh novel nie.. maklumlah, bz katakan..bz kuliah g, assignment g....eish2!!   aq main sembat je baca nie..  janji hati PUAS! novel lame ke baru ke.... xpe.. Aku OK je... :)
Daripada aq dok layan fb yg ntah apa pe tue... MENYAKITKAN HATI! better aq cari inisiatif lain, dengan mlayan novel...hehehe... 
Tapi kan, sekarang aq dh lain plak cara baca novel nya...mana tak cepat aq baca..
Bila bab WeDDing je..aku SKIP... hahaha...  dh mcm tgok movie la plak, main forward2....   
errrmmm, nape ekkk??  aq tak suke kot bab camtue...  tau2 je la kalo bab wedding ni, dari awl sampai la bab mlm pertama..errmmm, panjag jela je diorang nie cite..  detail plak tue...  tue la, dh berpuluh2 pages aku skip nk baca..huhuhuhu~   takpe, janji aku layan & faham ceritanye...
Bab baca novel, tak mkn & ngadap buku tue 1 har aq tahan....  TAPI............bila bab belajar..adoi mak oi, mata nie owez je ngantok...
ermmm, takpe2...  minggu depan aq start BELAJAR betoi2 na... focus2!!   dh nk last sem nie.. Semoga aq BERJAYA sampai....errmm, master???  PhD???  errmm, insyaallah la...ye. Doa sama2 kite berjaya...    :)

Keep smile  :)  Gadis Cavillate 

No comments: